ffilippaas

Alla inlägg under juli 2010

Av filippa - 31 juli 2010 21:49

tjaaaao ((: ,

 

svinigt chill dag ((:  ,

nu ska jag iaf mysa ner mej med bror & kolla på desperate houswives :D  , med ben & jarry's & godis :DD ,

 

m u m s

Av filippa - 31 juli 2010 21:49

tjaaaao ((: ,

 

svinigt chill dag ((:  ,

nu ska jag iaf mysa ner mej med bror & kolla på desperate houswives :D  , med ben & jarry's & godis :DD ,

 

m u m s

Av filippa - 31 juli 2010 12:27

shabalala ((:

 

igår va asnice, först borås , köpte tre bikinidelar på stadium , & skor, & nagellack & collegetröjja(.

sen så kom jag hem lite över sex, & vid halv sju åktejag ankan ,staffan & viktor te gbg & såg på inception :DD, SÅÅÅÅÅÅÅ bra (:   kan inte förklara vadden handlade om, går inte :o , elr drömmar (;

idag så äre rätt fint väder :DD, ashappyface

så ska it blogga spc mkt, ska sola istället ((: elr åka te lillasjö (y'

sen ska jag åka till farmor med :// , för hon är assjuk & har inte ätit / druckit på 1 vecka & 1 dag så ... :((

 

 

bilder kommer sen , på sakerna jag köpte (:

 

  &  

 

Av filippa - 30 juli 2010 12:33

åh, nu får jag damp, hela mitt aslånga inlägg försvann ?

 

piss

. men ska till borås & shoppa iaf ((:

ska köpa bikini & skor, blir säkert ngt mer, bilder kommer sen,

 

iaf, här är bilderna på kläderna jag köpte i onsdags, + dagens outfit ! (:

 

  &  

                

Av filippa - 29 juli 2010 15:57

tjo

, det var hyfsat många bilder, så det skulle jag timmar att lägga upp här, men ni får faktiskt kolla i bildarkiv på outfit & kläderna ((: men imån & i fortsättningen lägger jag upp dagens outfit här ((; 

iaf, snart ska jag städa mitt rum, seriöst . det har aldrig sett ut som det gör nu :O , kläder exakt över allt & hur mycket damm som helst, asäckligt... men förra veckan så var jag knappt hemma något, så bara drog av mej kläderna & satte på mej nya ... utan att lägga in i gaderoben, men ska undan med allt nu. och sen klockan sju idag så ska jag & några i famlijen till kompisar & baka tunnbröd i deras pizzaugn , utomhus & kanske göra pizza med:p berodde på vädret sa mamma. & sen senare ska jag nog sova över hos emma :)    nice :D

hörs senare eller imån


  &  

Av filippa - 29 juli 2010 15:13

 heeey ((:

börjar blogga nurå , glömde av vad mitt bloggnamn var förut så kunde it blogga, men kom på det :o

iaf, idag så vaknade jag vid 10 tiden, blev tvungen att sova på madrass i mammas&pappas rum :l ,  så sov it så bra,, . men så kollad ejag på tv & satt vid datorn ett tag, tills mamma & hennes syster christina kom hem , så gick vi ner till kvarnen & fikade :D , svinigt mysigt där :) ,  ska nog börja gå där mer :p

hade på mej mina mya kläder, eller ah , köpte rätt mycket igår ( borås ) . men bild  på outfit & kläderna jag köpte kommer snart ((:

 

    &  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tja, 12 årig brud som bloggar om allt mellan himmel&jord ;d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards