ffilippaas

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av filippa - 8 augusti 2010 18:20

tjowe , som gaybull säger ;)

 

 

chattar meed emma , sk akanske sova över , har planerat lite när hon ska ringa & så :p frågade mamma förut men hon ville it att jag sov borta , men med lite övertalning så skare nog gå ;)

 

ska måla mammas naglar sen när hon har gjort klart sitt fotbad ^^ :p & så måste hon måla mina :o  har inget nu , & det måste jag ha på sommarn ;) !  eller det är ju typ inte sommar, mer som vinter ;o  eller höst .. ösregn heeeela tiden.. hata

 

förresten så har jag skickat brev till harry ( zambia) ska fråga om alla andras adresser med :D så jag kan skriva till en massa :p & så ska jag skicka ner bilder på oss & på alla andra från zambia som var med på gothia :p happyface :DD

hoppas bara det kommer fram, annars är jag k ö r d :l fast har en annans adress med, chilu :D

kärlek till alla i chiparamba/zambia   

'

hörs ikväll eller imån ((:

 

Av filippa - 8 augusti 2010 16:21

heyo , har spelat gta i typ 1 timma, sen så åt jag & spelade lite mer ;) sen så  gjorde jag & ea fotbad & filade fötterna & smörjde in dom i olja, det blir bäst så ;)

och nu så ska jag nog kolla lite på manchester - chelsa :d

men anderson spelar inte såååå :K han körde ju in i ett träd :o

 

cya  m8's

 

 

Av filippa - 8 augusti 2010 13:01

tju (:

 

igår så var man op hemmakväll då , köpte energidryck & ben & jerry's (; , jag är beroende :o , iaf av energidryck. sååå gott   

 

men idag så ska jag inte göra ett skit, kanske vara med någon ;) ^^

ska spela gta nu iaf :d

 

  &  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tja, 12 årig brud som bloggar om allt mellan himmel&jord ;d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards