ffilippaas

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av filippa - 4 augusti 2010 22:54

hey, kom hem från gbg för ngra timmar sedan, sen efter så var jag så sugen på godis så stack in te hyssna handel & köpte energidryck & godis ((;  (y'

sen så åkte vi till farmor.. :(  klarade knappt av att vara där.. farmor bara l igger där i sängen & andas astungt , så hon har bara timmar/ dagar kvar..

så  sjukt sorgligt . klarar bara inte av det,




i nordstan så köpte jag faktiskt i n g e n t i n g .. :o  tänkte köpa en jetset klocka ( turkos,) men den var asstor & hon som jobbade där orkade inte göra den mindre -.-  - men mamma lovade att köpa ennär vi ska till öland, eller bohuslän eller något, vi skulle åkt tiill gävle elr ngt, men det var för långt bort nu när farmor är asdålig.. så vi ställde in igår. så imrg ska vi kolla efter stugor på öland eller bohuslän, dom är mkt billigare när det är dagen före man ska åka så, på lördag åker vi antagligen till öland i en vecka ((: & då ska jag köpa one million volume lashes :D , den verkar asbra ;d  , men den var slut överallt i nordstan ?! :o


imån så ska man på marknad i kungsbacka, den brukar vara rätt så nice(: , men får see.. vill spara pengar till öland så jag kan shooopppaa där :d


peace & love

Av filippa - 4 augusti 2010 11:56

heeeeeeey

 

trodde inte att något skulle hända idag, men nu sa mamma att hon inte pallade vara hemma & deppa ( pga farmor & om/när vi ska åka bort) så hon sa att vi skulle te gbg , nordstan :DD happyface (:  så det blir att shoppa lite & så.. sen ikväll så vill jag sova över med någon ? , kommentera , bryr mej inte om vem det är.. bara det är någon jag känner så ;))    

nu ska jag typ, plocka undan i mitt rum & ta på mej kläder, gick precis upp så ;) .  men vi höörs, antingen före jag åker eller ikväll när jag kommit hem ! (:

 

  &   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tja, 12 årig brud som bloggar om allt mellan himmel&jord ;d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards