ffilippaas

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

0 thing ;o

Av filippa - 4 augusti 2010 22:54

hey, kom hem från gbg för ngra timmar sedan, sen efter så var jag så sugen på godis så stack in te hyssna handel & köpte energidryck & godis ((;  (y'

sen så åkte vi till farmor.. :(  klarade knappt av att vara där.. farmor bara l igger där i sängen & andas astungt , så hon har bara timmar/ dagar kvar..

så  sjukt sorgligt . klarar bara inte av det,




i nordstan så köpte jag faktiskt i n g e n t i n g .. :o  tänkte köpa en jetset klocka ( turkos,) men den var asstor & hon som jobbade där orkade inte göra den mindre -.-  - men mamma lovade att köpa ennär vi ska till öland, eller bohuslän eller något, vi skulle åkt tiill gävle elr ngt, men det var för långt bort nu när farmor är asdålig.. så vi ställde in igår. så imrg ska vi kolla efter stugor på öland eller bohuslän, dom är mkt billigare när det är dagen före man ska åka så, på lördag åker vi antagligen till öland i en vecka ((: & då ska jag köpa one million volume lashes :D , den verkar asbra ;d  , men den var slut överallt i nordstan ?! :o


imån så ska man på marknad i kungsbacka, den brukar vara rätt så nice(: , men får see.. vill spara pengar till öland så jag kan shooopppaa där :d


peace & love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av filippa - 24 augusti 2010 14:32

back to devote! :) ffilippaas.devote.se   raderar inte denna bloggen, om det händer något med min ny apå devote..   säger bara 1 sak, om ni ska skaffa blogg, använd INTE bloggplatsen.se suger rätt hårt. skaffa devote.se istället! mycket...

Av filippa - 17 augusti 2010 11:24

heyo ;d   kom hem från emma precis, hos henne gjorde vi inte så jätte mycket, men det var la skoj (: idag så ska jag till liseberg:D , med familjen och släkt (: ! s¨det blir inget mer bloggande idag, för jag b lir borta hela dagen! imån så...

yes

Av filippa - 16 augusti 2010 19:11

TJENIXEN!   är hos emma ((:  så komme rnog inte att blogga mer idag, ska sova här asså ((;  och imån så blir det lisse! '   men hörs mer ikv , ska käka grillat ((; , puss ...

Av filippa - 15 augusti 2010 20:38

chiaaoo ;d   är äntligen hemma nu , orkar verkligen inte blogga mer idag, berättar om småland imrg ;)   peeeaaace ...

Av filippa - 12 augusti 2010 21:23

shuu ((:   Har vart och spelat fotbollsmatch, med p16 ( för er som inte  vet är jag 12) hehe, det var svinigt skoj, gjorde mål med :) sista sekunden typ :D   det är 100 gånger roligare att spela med dom stora än det laget jag spelar med egentlige...

Presentation


tja, 12 årig brud som bloggar om allt mellan himmel&jord ;d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards