ffilippaas

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av filippa - 10 augusti 2010 21:44

heeellu

 

har it bloggat på ett tag, sorryy, igår så var jag i alingsås hela dagen,, köpte äntligen en jet set klocka :D , turkos, & ett par byxor & mascara  , one million volume lashes, från lorea'l paris (y) :d , den är asbra  :D , rekommenderar den

d e f e n i t i v t ! !

idag iaf så var man på ullared, köpte asmkt så orkar inte säga allt jag köpte, var där med gabbe & syskon , & kusin :p & faster :D

sen så var man på tärning idag,  dt var faktiskt roligt :D  gjorde det jag gillar mest& är bäst på , skjuta & spela match :D

sköjj sen efter det kl sju så åkte jag till tostared där ngra i familjen var & några mer och gjorde tunnbröd & pizza i deras ugn utomhus :p göttit !

 

& är det någon som vet hur många läsare man har, elr hur man kollar det , man går la in på statistik & sen så står det att jag har 10 unika besökare om dagen , är deta alla läsare jag har eller är det bara dom som är nya för dagen ?  någon som vet & kan hjälpa hur jag får redan på hur många jag har,, antagligen inte många ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tja, 12 årig brud som bloggar om allt mellan himmel&jord ;d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards