ffilippaas

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av filippa - 11 augusti 2010 22:04

tju (:


emma är här nu, hahha . vi leker med barbies :D ! ska filma när emma styr dom & leker med dom till en barbie girl" remixad låt :p  haha.


ni får se sen resultatet av våran antagligen , proffsiga video :D


puss

Av filippa - 11 augusti 2010 19:20

tjulu

 

 

just nu så städar man, & sorry för dålig uppdatering idag, ska inte skylle på åskan men, orkade bara inte, men i fortsättningen så ska jag alltid gå in på bloggplatsen det första jga gör, får göra det till min startsida :) . så mycket mer uppdateringen i fortsättningen.

Like i told u , jag städar nu och har gjort det i två timmar nu !? shit, kom på det nu.. men städar asnoga, för jag såg en spindel i söndags . Så jag har fått sova i mammas och staffans rum sen dess.

Ialla fall så kommer emma hit om en halvtimma ungefär, vi ska sova över  (:  och om femton minuter så börjar sverige- skottland :D  känns som om det var jättelängesen dom spelade... alltså svergies landslag :o

men ska kolla på den iallafall , fast det fattar nog alla som känner mej endå. fotboll är mitt l i v :D & på tal om fotboll så ska jag och emma spela med dom stora imorgon . det måste väl betyda att vi är någorlunda bra :P ?

snart kommer bilder på sakerna jag köpt i veckan, men inte allt.. eller inte på allt krims krams som man alltid kommer hem med när man vart på ullared ! (:

 

   &   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tja, 12 årig brud som bloggar om allt mellan himmel&jord ;d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards